Biedt u uw klanten essentiële artikels voor hun garderobe? Heb jij een scherp oog voor de belangrijkste seizoenskleding? Heb je de nieuwste trends en persoonlijk modeadvies hoog in het vaandel staan? Wij kunnen u helpen bij uw dagelijkse logistieke en administratieve uitdagingen.
"Ik wil graag live evenementen organiseren om mijn producten in de schijnwerpers te plaatsen.
Heb je live muziek al gezien als een echte zakelijke mogelijkheid? Maar je weet niet hoe je ze moet organiseren terwijl je je verkoop en voorraadbewegingen beheert…
"Ik heb geen tijd om een winkel en een web-shop te beheren".
Tussen het coderen van producten, het beheren van voorraden, het voorbereiden en verzenden van bestellingen en het runnen van de winkel… Het is moeilijk om op alle fronten actief te zijn!
"Ik zou heel graag mijn voorraadbeheer willen automatiseren.
Het is moeilijk om een real-time overzicht van je voorraad te krijgen, zowel in de winkel als online… De inventaris opmaken op het einde van de dag geeft mij kopzorgen.
"Ik heb genoeg van papierwerk en boekhouding".
Vullen facturen, bonnetjes, kasresultaten en boekhoudkundige documenten je avonden en weekenden op? Je zou het geweldig vinden als alles met een paar klikken kon worden gedaan…
" Mijn kassasysteem is te beperkt en verschaft te weinig informatie. "
Zijn de functionaliteiten van je huidige systeem beperkt of moet je ervoor betalen? Misschien vind je het zelfs moeilijk om contact op te nemen met een IT-contactpersoon of…
"Ik wil graag statistieken over mijn klanten en verkopen".
Je intuïtie als retailer is niet genoeg: je wilt de voorkeuren van je klanten kennen zodat je ze een zo persoonlijk mogelijke service kunt bieden.
… onze oplossingen
Ontdek hoe Beehive jou kan helpen!
Verbind de fysieke en digitale wereld zonder inspanning.
Gesynchroniseerde voorraden
BeeHive is uw enige kanaal voor het beheren van in-store en web-shop verkopen. Codeer een artikel in BeeHive en het zal direct zichtbaar zijn op uw website dankzij automatische synchronisatie. Centraliseer uw voorraden zodat ze worden bijgewerkt voor elke nieuwe verkoop, ongeacht het kanaal.
Levens beheren
Met BeeHive kun je een categorie maken voor de producten die je tijdens je liveshows presenteert. In realtime worden ze van je voorraad afgetrokken wanneer ze worden gekocht door een klant die deelneemt aan het live-evenement.
Eenvoudiger boekhouden
Eén verkoop, één factuur dankzij BeeHive. Eén klik is genoeg om je geldresultaten te krijgen en je documenten naar je accountant te sturen.
Een getrouwheidsprogramma
BeeHive stelt zijn eigen oplossingen voor loyaliteitsbeheer samen. Beloon je vaste klanten met punten, in de vorm van cadeaubonnen of kortingen.
Opslag van klantgegevens
De software van BeeHive identificeert elke klant en stelt hem op de hoogte van al zijn aankopen. Al deze gegevens kunnen worden gebruikt om een gepersonaliseerde service aan te bieden of zelfs om gerichte marketingcampagnes op te zetten.
Een realtime visie
Je productinventaris wordt in realtime bijgewerkt. Je ontvangt een melding zodra een artikel is besteld in je web-shop. Je kunt je kassasysteem vanuit je luie stoel raadplegen.
Getuigenissen
Ze hebben besloten om het leven gemakkelijker voor zichzelf te maken
Deze winkels hebben gekozen voor BeeHive: hier zijn de dagelijkse problemen waar ze afscheid van hebben kunnen nemen.
De "rendez-vous des filles"
De uitdaging
De boetiek Le rendez-vous des filles organiseert live shows om haar kleding en modeaccessoires te laten zien. Voor deze gekoppelde evenementen is een optimale synchronisatie tussen fysieke en online voorraden essentieel. Wat staat er op het spel voor de winkel? Organiseer je door een selectie van zelfgekozen items aan te bieden.
De BeeHive oplossing:
De flexibele software van BeeHive kan je helpen bij het organiseren van je live shows!
- Voorraadbeheer : geselecteerde items worden in een specifieke categorie geplaatst voor betere zichtbaarheid
- Synchronisatie : deze "live" categorie verschijnt onmiddellijk in je webshop. Live kunnen klanten gemakkelijk de selectie raadplegen en alle kleding vinden die tegen speciale voorwaarden wordt aangeboden! Na het boek kan deze categorie met één klik worden verborgen.
- Geautomatiseerde voorraad: online aankopen en bestellingen worden afgetrokken van de voorraad die wordt vrijgegeven voor het live-evenement.
Nu hoef je alleen nog maar je pakjes te versturen en je voor te bereiden op je volgende liveshow 😊
Glam door Ophély'z
De uitdaging
Glam by Ophély'z is een confectiewinkel in het centrum van Aubel. De winkel bouwde snel een solide basis van trouwe klanten op. De manager, Mireille Bovens, wist niet welke managementoplossing ze moest kiezen, omdat er zoveel softwarepakketten op de markt zijn.
De BeeHive oplossing:
Het NetBee team hielp Glam by Ophély'z om de juiste vragen te stellen: was de voorraad te beheren artikelen groot? Moet ik regelmatig facturen maken voor mijn klanten? Is een getrouwheidsprogramma nodig? Ben je een e-commercesite aan het plannen? Ben je van plan het winkelbeheer toe te vertrouwen aan je personeel?
BeeHive is uw ideale partner voor al deze behoeften! De functies van de software ondersteunen je tijdens je ontwikkeling en groei.
Zullen we er bij een kopje koffie over praten?
- Maak een afspraak
- Stuur een e-mail
Over Netbee
NetBee is uw bondgenoot in het digitaliseren van uw bedrijf!
We ontwikkelen een reeks managementsoftware op maat van KMO’s. Wij zijn ervan overtuigd dat automatisering en modernisering de sleutels zijn tot zakelijk succes. Daarom bieden we hen software die nuttig, uitgebreid en effectief is, maar ook volledig aanpasbaar. Onze prioriteit is luisteren naar wat je nodig hebt, zodat we je kunnen voorzien van de meest geschikte hulpmiddelen om je dagelijkse uitdagingen aan te gaan.
Het resultaat?
Jij wint tijd om je op je kernactiviteiten te richten, terwijl wij voor de rest zorgen.
Onze veelgestelde vragen
Nog laatste vragen?
Gelukkig niet! BeeHive is compatibel met een breed scala aan hardware (ticketprinters, etiketten, barcodescanners, kassalades, enz.)
Onze teams zijn altijd op zoek naar de beste integratie, terwijl ze de kosten van uw IT-infrastructuur beperken.
De installatie verloopt erg snel. Onze teams nemen altijd de tijd om naar je winkel te komen om je te trainen en je te ondersteunen als je het systeem voor het eerst gebruikt.
Er zijn twee manieren om BeeHive software te verkrijgen, door het te kopen of door het te huren. Met kopen betaal je een eenmalige prijs en ben je eigenaar van je platform, terwijl huren de prijs verlaagt in maandelijkse termijnen.
We bieden Starter- of Basistarieven, afhankelijk van de maturiteit van je winkel of web-shop. Profiteer van BeeHive vanaf €98,50 per maand om te huren en tot €5.500 om te kopen. Neem contact met ons op voor meer informatie over onze functies en andere gebruiksvoorwaarden.
Goed nieuws: deze functie is opgenomen in BeeHive! Je hoeft je niet op een andere service te abonneren, wat je geld bespaart en je gegevens centraliseert.
Bepaal je loyaliteitsregels en pas ze meteen toe. Het is mogelijk om te werken met een scan van de identiteitskaart van de klant om loyaliteitsprofielen sneller te coderen.
In de loop der jaren en door nauwe samenwerking met onze klanten hebben we een breed scala aan modules ontwikkeld. We hebben het gereedschap dat je nodig hebt!
Als jouw activiteit echter aanpassing of maatwerk vereist, past het NetBee team zich aan jouw behoeften aan en kan het de juiste media voor je ontwikkelen.
Je kunt het natuurlijk ook gebruiken om een kassafactuur te maken. Je kunt het direct bewerken na een verkoop voor de betreffende klant of zijn bedrijf.
Om facturering vanuit de kassa te activeren, klik je gewoon op de factuurknop op het kassascherm.